40,4 graders feber! :(

Jahapp, så har man åkt på influensan också. Hur kul är det på en skala? Det hela började igår på jobbet. Jag stod och hackade lök, när jag kände hur hela världen började snurra. Jag la ifrån mig kniven och gick ut och tog lite luft. Satte mig ner och bara andades. Det hela kändes mycket bättre och jag reste mig upp, gick in igen och fortsatte hacka lök. Sedan började det snurra på riktigt och jag sa till en tjej som jobbar där att jag höll på att svimma, så att jag skulle gå till omklädningsrummet ett tag. I trappan påväg ner, svartnade det för ögonen och jag svimmade precis när jag kom in i omklädningsrummet.
Där låg jag i en halvtimme och sen ringde jag mamma efter tjejerna på jobbet kommit ner med lite juice och sagt att jag skulle försöka ta mig hem. Men mamma hade inte bilen, för ovanlighetens skull, så jag skulle vara tvungen att ta bussen hem och sen gå 2,5 kilometer.
Jag ringde Tobias och oroade han lite (det var verkligen inte meningen!), så han följde med mig hem, så jag kom hem utan att svimma på vägen.

När Tobias hade gått somnade jag och sov tills mamma och pappa kom hem. Då tog jag tempen och hade 40,4 graders feber :(
Ett enda problem just nu, vem ska ta hand om Disus?

Give me some credit
Postat av: Sandra

Stackars dig. Hoppas du blir bra snart!

Kramiz

2008-12-05 @ 20:23:59
URL: http://sandrasblogg.sandrashandverk.se/
Postat av: Danni

jag kanske kan om du vill!

2008-12-09 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0