Att vara kär,

Hur vet man när man är kär? Jag menar, hur känns det? Det är väl då det pirrar i magen, man blir varm och glad i hela kroppen. Man vill bara le hela tiden och prata med sin käraste. Man får inte nog. Man vill bara ha mer och mer, och hoppas att den andra tycker samma sak. Men att vara kär är nog den bästa känslan i hela världen. Man lever på små moln, och bara svävar fram. Man lever i sin egen lilla lyckobubbla och om någon försöker vara taskig, så krävs det mer än när man inte är så lycklig.
Och lycklig, det är precis det jag är nu. Just nu känns det som att inget kan stoppa oss, det är vi, just här och nu som gäller. Och jag hoppas att du tycker samma sak.
Jag menar, hur romantisk kan man vara på en skala, det finns inga ord för hur underbar du är Tobias! ♥

Give me some credit
Postat av: Tobias

aw :) vilken tur du har att jag känner precis likadant för dig :)

puss puss.. i love you too ^^

2008-12-03 @ 20:23:28
Postat av: Daniel

Sätt in en bild på dig och tobias, istället för min bild...



ps. lycka till och jag kan säga att tobias är en jättesnäll person ds.

2008-12-04 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0