Ett dygn med Tobias <3

I söndags kom Tobias till mig på torö :). Jag höll på att städa mitt hus, så det var nästan klart när han kom. Väl här fick han träffa mina pinsamma föräldrar och mamma och pappa försökte avslöja pinsamma saker om varandra. Vi bestämde även att jag och Tobias skulle laga maten för dagen. Det blev wallenbergare med potatismos och lingon. Och vändningarna blev perfekta ;).

Efter maten, som blev riktigt god, kom Tobias pappa och hämtade oss. Jag fick en del frågor om dem som bodde på Sågsten, men jag kunde inte riktigt svara på alla. Jag har inte varit lantis så länge ju!
När vi kom till Nynäs var det bara hem och vända för Tobias hade innebandy-träning :) Hans morbror skjussade oss, eller ja, han var ju också med på träningen så :). Det verkar som om Tobias är väldigt stolt över att ha en flickvän, för varje gång han presenterar mig så säger han med stor stolthet i rösten, "-det här är min flickvän" :D.

Efter träningen så tittade vi på American Pie och när klockan började bli lite senare skulle han lära mig att spela gitarr, det gick ju sådär, men det var nog mest för att jag garvade så mycket. Lite mer träning så kommer det gå jättebra :).
Sedan började vi skriva texter till en låt och det gick ju braa :)

Morgonen efter vaknade jag brevid honom och vi gick ganska motvilligt upp. Åt frukost och åkte till skolan.
- Världens bästa dygn , utan tvekan!

Give me some credit
Postat av: tobias

aw :)

klart att man är stolt över sin flickvän :D

puss på skinkan sara, jag tkr om dig :)

2008-12-10 @ 20:52:59
Postat av: Sandra

Låter som ett toppen napp!

Grattis håller tummarna för er!

2008-12-11 @ 18:16:33
URL: http://sandrasblogg.sandrashandverk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0