Faktiskt ingen stress!

Imorse behövde jag inte stressa faktiskt.. Jag gick upp i lagom tid, åt frukost och gick ttill bussen. Pluggade ganska mycket i skolan och sen var det samhälle :). Där fick jag reda på att jag kommer få ett högre betyg än G i samhälle, glad blev jag! Nu är det Svenska B snart, och sen blir det till kvantum, å köpa en massa nudlar. Det är dags att bunkra upp i stallet :). Sedan blir det ingen ridning idag, ska bara till stallet occh mocka + fixa en massa, sen hem och prata med Tobias :) ♥

Nä, nu måste jag dra vidare,
see ya !


Give me some credit
Postat av: Sandra

Det går framåt med både det ena och det andra märker jag! Lycka till med både kärleken och tävlingen :o)

2008-12-02 @ 20:45:04
URL: http://sandrasblogg.sandrashandverk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0