Hemlighetsmakeri,

Nämen tjeeeeeeeeenare allesammans! Just nu befinner jag mig på en hemlig plats, på en hemlig ort. Allt för att min käre Tobias inte ska kunna lista ut någonting.. tihi, jag älskar att hålla hemligheter, men inte att själv bli hemlighetshållen, om ni fattar vad jag menar :)
När jag kommer tillbaka till Nynäs vid fyra, ska jag möta min sötnos och traska hem till honom. Där ska vi väl äta förhoppningsvis, och sen bär det iväg till skolan (!). Julshowen som egentligen går av stapeln på fredag för alla i skolan, visas ikväll, för föräldrar och vänner. - Så nu är jag en vän också?! haha, nej men det bli kul !


Hästarna får vila från den hårda träningen idag, eller ja, jag vet inte om Marie rider Sockis, men Disus får vila iallafall. Hon var så himla fin igår, så det förtjänar hon :)
Jag red mest galopparbete och fokuserade på volter och att "vända" vid varje vändpunkt i volten. Fick med mig bakbenen också och kände mig jättenöjd! Nu är det bara sitsen som ska sitta i traven med.. men det kommer lösa sig!

Nej, nu ska jag återgå till mitt hemlighetsmakeri, sedan är det dags att åka hem.

Puss på er, men mest av allt på Tobias ♥




En smått galen Sara,
- då är allt som det ska :)

Give me some credit
Postat av: Siri

ååÅ! den gamala fina bilden!!! ouss påre å syns i helgen!! måste ringa dig imorn om när, var, hur!!!! pusspusspusspusspuss

2008-12-18 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0