Hur har livet varit sen sist?

Ja, senast ni hörde av mig var förra torsdagen. Jag ber om ursäkt för en grymt dålig uppdatering, men jag har varit sjuk och är det fortfarande. Idag är första dagen jag kan sitta upp utan att svimma. Men så fort jag ställer mig upp, snurrar hela världen, men men. Billig fylla? Haha, always look att the bright side of life.
Hela fredagen låg jag helt däckad i sängen, sov hela dagen och försökte sova bort febern. Det fungerade och på lördagen var jag feberfri. Då skulle jag till Disus minsann! Jag hade ju inte sett henne sen tisdagen så jag skulle promt till stallet! När jag kom ner till stallet så gick alla minst tre meter ifrån mig och höll handen för munnen, dem ville nog inte bli smittade :).

Jag träffade en lite småsur Marie i stallet, som gjorde mig sällskap när jag mockade Disus box, det har nog aldrig tagit så lång tid att mocka en box som det gjorde då.
Sedan när jag skulle tömma kärran på gödselstacken så var det värsta sjön där, och Maries tömningsmetod var ju bäst! Hon hjälpte mig att få in en spånbal också och sen gick hon hem.
Då passade jag på att gå ner till Disus i hagen. Jag hade ett äpple med mig och hon kom till mig i hagen. För en gångs skull! :D.
Hon kanske hade saknat mig..? eller så ville hon nog bara ha äpplet. :)

Påväg upp från hagen, kändes det som om jag hade sprungit ett maratonlopp, minst.
Så jag ansträngde mig nog lite för mycket, lite för tidigt.
Men men,  jag fick hälsa på Disus iaf :) ♥

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0