Julhoppet 2008

I söndags var det Julhoppet 2008 som gick av stapeln. Vi red bara 60 klassen, men sen höjde vi och red en 80 klass utom tävlan. Vi som tävlade var;

Sara - Diamond Force
Marie - Isoxa Magic
Sofie - Carola
Linnea - Eliot

Sofie vann alltihop, kan ju bero på att hon är totalt orädd och har den bästa hopphästen. För mig och Disus gick det väl bra, för att jag är rädd, men hon blev helt blockerad i en kombination, så jag var tvungen att återfå kontrollen. Efter tävlingen blev det lite hästbyte, Sofie hoppade upp på Eliot och Debbie hoppade upp på Disus. Jag instruerade henne lite, och det gick hur bra som helst för henne! :D
Tobias var med och filmade båda dagarna, det är kul att ha! Han filmade några smått oseriösa filmer med mig och Siri med, riktigt kul! ;) ♥

Give me some credit
Postat av: siri

ni får ta å bränna filmerna t mej så att ja oxå kan roas av dom!! puss på kinden

2008-12-22 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0