Nynäs, pizza och musik,

Efter hoppningen åkte jag, tobias och Siri in till Nynäs. Siri skulle hem och vi skulle till tobias. När vi kom hem till tobias mötte vi hans mamma som sa att vi skulle få pizza om vi skyndade oss att duscha, och gissa vilken fart vi fick !
Pizza Strips med Bearnaise, jag har nog inte ätit pizza på ett halvår, minst! Så det var riktigt gott, och jag fick nästan i mig en hel.

När vi, proppmätta, kom upp till rummet kollade vi lite på film, men somnade snart, och sov i tre timmar.
När vi vaknade åt vi pepparkakor och drack julmust, sedan fick vi värsta musiksuget. Så tobias gjorde klart musiken till hans projektarbete, och sedan skrev jag och tobias en text till en musik han gjort tidigare.

Den blev bra, så nu ska vi finslipa och sedan spela in sången. Kan ju bli bra ! ;D

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0