Tjaba, tjena hallå!

Nu var det länge sen jag skrev igen, SORRY !
Har verkligen inte haft tid, men jag ska ta mig tiden ikväll :)
Idag ska jag till Sachsska och göra massa tester som vanligt, sen ska jag till Game i haninge, och hoppas att min garanti gäller utan kvittot. Jag tvivlar starkt på det, men men jag kan väl försöka? Senare ska jag iväg till stallet och så. Ska nog rida igenom programmet med Debbie :)
Nä, nu måste jag rusa, ha det bäst så hörs vi ikväll !
Puss ♥

Give me some credit
Postat av: Sandra

Hej! Är inloggad på msn så du kan väl "ringa" på när du kommer in så kan vi se om vi kan ordna något roligt åt dig! Har jag bara grejer hemma så är det lugnt! Men som sagt vi får höras på msn!

Ha de gott

2008-12-15 @ 16:23:03
URL: http://sandrasblogg.sandrashandverk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0