Mör som smör !

Hej där!
Här sitter en nu för tillfället väldigt mör Sara. Som smör skulle man faktiskt kunna säga. Jag har varit väldigt duktig idag om jag får säga det själv och ridit tre hästar. Två av dem väldigt nogrannt och jag trimmar som bara den inför helgen. En av dem lullade jag lite i skogen med, och det var ju en upplevelse :).
Imorgon ska jag iväg på ett hemligt uppdrag och fixa en julklapp, (nej tobias, jag tänker inte försäga mig! ), senare ska jag till Nynäs och sova hos min sötnöt! ♥
På torsdag ska jag till skolan, köket närmare bestämt och storstäda, senare ska jag iväg till min ortoped på första besöket.
Fullt schema med andra ord, och på fredag slutar jag, sen är det looooooooooooov ! ;D

Give me some credit
Postat av: tobias

ååh.. jag som ville veta vad jag ska få i jul :P

2008-12-16 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0