Bakis, men glad trots allt!

Vi kom hem halv fyra. Vi vaknade klockan nio. Mitt huvud sprängvärkte, men jag var glad iallafall. Första gången jag var bakis, hur man nu kan bli glad av det..? Mitt ragg ringde mig (!) på morgonen med, och jag och Denise åt en rejäl frukost bestående av havregrynsgröt och lingon! Sedan fnittrade vi om gårdagen och blev rädd för döda torkade spindlar i taket.
Vi var i en del affärer med och hälsade på hennes mormor, och fikade på mitt gamla jobb.

I stallet mockade jag bara, jag fick inte rida för mamma. Alla bara skrattade åt att jag var bakis, men men. Man måste bjuda på sig själv, inte sant?
Kvällen blev lugn, trots vissa erbjudanden. Godisburken blev min vän, och Doris var här och mös :)
puss!

Give me some credit
Postat av: Siri

haha! sara bakis! d måste ja se!!! call me babe så snackar vi på riktigt!!! ;)

2008-11-25 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0