Bästa middagen och Stallsnack,

Vet ni vad jag åt för middag idag? Världens bästa, jag skojar inte! Det blev kalkonköttbullar med potatismos, gräddsås, lingonsylt och ärtor. Fatta vad gott det va! Made by me, såklart! Jag åt 3 portioner, och det är ovanligt, kan ju bero på att jag bara ätit frukost och en apelsin, men ändå!
Blev så mätt att jag började må lite illa, pappa skämtade om att sätta fast toaletten ordentligt med två läderremmar fastförankrade i golvet med stora bultar, Ha ha, jättekul pappa! NOT !

Efter middagen och det värsta illamåendet hade gått över, så åkte vi till stallet. Jag mockade åt Disus, men också åt Jullan, eftersom Rebecka var sjuk. Sen red mamma och jag.
Red ganska mycket trav idag, mycket vändningar, serpentiner och lite sidvärts bara. I traven var hon jättefin, men i galoppen hängde hon sig i munnen, det spelade ingen roll vad jag gjorde, hon hängde där. Så efter många försök, och lite mer travjobb skrittade jag och mamma ut istället.

Senare körde jag hem moppen också, riktigt kallt!

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0