I´m not a girl, not yet a woman,

Jag vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad jag har mig själv längre. Hjärnan är full av en massa saker som vill ut, men det går inte. Jag känner mig hjälplös, ensam och ledsen.
Vem ska jag värma mig på i vinter? Vem ska jag skratta med? Det känns som om alla som betydde något är som bortblåsta. Vänner, vad är det egentligen? Och hur ska vänner vara? Dem ska väl inte svika?

Jag vill inte vara själv, jag vill ha någon som jag kan tycka om. Jag vill skriva sånna där larviga kärleksförklaringar på playahead. Jag vill ändra min civilstatus på facebook till "in a relationship" men hur ska det gå till?
Ska jag börja dejta nu helt plötsligt? Och hur gör man det?
Eller ska jag bli den där som är singel i 7 år? Som aldrig hittar någon? Jag vill inte bara vara vänner med folk, jag vill mer!
Men jag blir aldrig nöjd, finns inte den perfekta killen? Killen som alla andra hittar, men inte jag? Vart finns dem?
Nu kanske det låter som jag inte varit nöjd med dem killar jag haft, men så är det absolut inte! Alla tre har varit något speciellt, och särskilt Simon. Jag saknar honom så fruktansvärt, men det funkar bara inte det bara är så :(.
Jag får väl gräva ner mig i stallet, och satsa som fan på skolan, så kanske jag glömmer att sakna någon?
Nej, nu ska jag sluta klaga, det finns dem som har det betydligt värre.

Give me some credit
Postat av: simon

Du får helt enkelt börja dejta någon trevligt kille;)

2008-11-10 @ 22:37:43
Postat av: sanna

Det inns nån för alla gumman! Kunde den eviga singeln, dvs jag, hitta kärleken så kommer du oxå att göra det!

2008-11-11 @ 08:48:12
Postat av: ingen protest moster är bäst

älsklingsungen.....jag har varit singel i 10 år och njuter fortfarande.... :)

2008-11-13 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0