I will always remember you,


1 år, 6 månader, 1 vecka och 3 dagar.
det var så länge det höll.

På den här bilden, var jag lycklig. Den är ifrån den 27 juli, mitt i sommaren. Vad hände sen Simon?
Vart tog "Vi" vägen?

Jag skrev om en sång, till minne av oss.
Melodi: Thank you for the music, Abba
~~~~~~
tack för alla stunder, jag fått va me dig
tack för allt som du har lärt mig
nu kan jag se mera, av livet jag inte sett
men du är bäst
alla behöver en "du", och en chans
jag säger tack för alla stunder som du har varit med mig

~~~~~~

jag kunde rida långt innan jag träffade dig
och mamma har sagt att hästar alltid vart min grej


Ibland har jag undrat,

Vad är det som gör

Att magen den pirrar av nåt som man gör,

Att kärlek kan få

Betydande följder att gå


~~~~~~

jag säger;
tack för alla stunder, jag fått va me dig
tack för allt som du har lärt mig
nu kan jag se mera, av livet jag inte sett
men du är bäst
alla behöver en "du", och en chans
jag säger tack för alla stunder som du har varit med mig

~~~~~~

Tack Simon. Tack för den här tiden. Jag kommer alltid att minnas dig med glädje.


Give me some credit
Postat av: simon

riktigt fint:) blir lite ledsen här borta ju:) tack ska du ha:)

2008-11-10 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0