Illusion,

Ibland undrar jag hur min värld skulle se ut,
utan en dator och min mobil?
Då skulle man bli ett barn igen,
och vara lyckligt ovetande om allt skitsnack folk vräker ur sig.
Då skulle man nog gå med ett ständigt leende på läpparna.
Eller?
Det där kanske var en illusion?

Hoppas att långhelgen blir bra mycket bättre än livet känns nu, då ska jag ha både Disus & Socka varje dag från torsdag till söndag. På lördag ska jag ha Blesi med. Jag ska nog vara där hela dagarna, och inte göra något annat. Då kanske man känner sig bättre sen? Kalla mig tönt om ni vill, men jag lever för min häst. Ni som inte fattar det kan dra ut ur mitt liv, tack !

Give me some credit
Postat av: Fredrik

Illusion har jag hört talas om, men illution? ;)

2008-11-26 @ 23:16:39
Postat av: Sara

Så fixat! Tack ! :)

2008-11-26 @ 23:29:23
URL: http://diamondforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0