Kök, stall & utgång ! ;O

I fredags såg menyn ut såhär i skolan:

Meny:
Toast Skagen
Helstekt fläskkarré med klyftpotatis och champinjonsås
Vit chokladmousse med halloncurtis


Jag och en tjej till i klassen hade efterrätten, och jävlar vad jag åt vit chokladmousse! Vi smaksatte den med lime och garnerade med hackad vit och mörk choklad och limeskal. Hallon curtisen gjorde vi mönster av på tallriken :)
Lagom till när alla efterrättergått ut till luckan, kommer en gammal klasskompis till mig, Denise. Hon hade pluggat hela dagen, så därför passade hon på att smita ner i köket på en tre rätters lunch, inte illa va?
Hur som helst så frågade hon vad jag skulle göra på kvällen, och då svarade jag med att jag skulle till stallet, och sen hem och deppa, som vanligt framför datorn. Detta tyckte inte Denise, då hon bjöd med mig på en utekväll!

Så, fort till stallet, sen hem och duscha och "fixa" sig. Fast det mesta blev gjort hemma hos Denise, lite senare :)
Hon sminkade mig, så jag kände inte igen mig själv, Sedan fick jag låna en tröja att ha på mig, och jag blev, enligt henne, snygg! :O.

Kvällen började på Annas, med karaoke och trevligt sällskap. Sedan drog alla vidare till telegrafen, där Emelie skulle lära mig hur man skulle dansa med killar. Och ja, punkt punkt punkt. Det som händer på telegrafen, stannar på telegrafen!
Sedan skulle hon fixa ett ragg till mig, och ja, det var ju trevligt :)

Natten slutade i egen säng hos Denise, tack för en superkul partykväll! ♥

Give me some credit
Postat av: Jonas

Du kommer inte undan så lätt..du glömde säga ifall du sjöng karaoke? och i så fall vilken låt?

2008-11-25 @ 00:32:41
Postat av: A

Det som händer på telen stannar ALDRIG på telen ;)

2008-11-25 @ 15:19:28
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0