Livet som en hemmafru,

På Onsdagar, som är min helt lediga dag och lediga stalldag brukar jag hjälpa till lite hemma. Idag skulle jag ha städat mitt hus, men det har jag inte gjort, har inte funnits tid till helt enkelt. Förra onsdagen städade jag hela huset men den här Onsdagen tänkte jag ta det lite mer lugnt. Idag sov jag ganska länge nämligen, så vid tolv gick jag upp och åt "frukost". Rostade mackor och drack nyponsoppa, mums!
Sedan gick jag till tvättstugan och tvättade lite, min kockrock och mössa som jag måste ha imorgon. Den måste tvättas med klorin, och det var ett helvete att få upp klorinkorken! Snacka om att det var ett vuxenprov! Men jag lyckades till sist, efter ett antal svordomar. Sedan gick jag ut med hundarna, hämtade posten och gav hundarna mat.
Kokade fem ägg till middagen och plockade in i diskmaskinen, och startade den.
Laga mat ska jag göra snart med.:)
Kanske möta mamma med hundarna också :)

Har jag bevisat att jag klarar mig själv nu?
GE MIG EN LÄGENHET, NU !

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0