Mitt internet dog,

Jag tänkte blogga igår kväll egentligen. Men sen dog mitt internet plus att vi fick strömavbrott här, så då la jag ner idén att blogga, men nu gör jag ett nytt försök!
Igår gick jag upp ganska sent. Klockan tolv närmare bestämt. Jag gick upp, och åt frukost, sen fortsatte jag med att fotografera våra djur. Det var riktigt kul, och Doris hade lite svårt att stå still, men mamma hjälpte mig så att jag kunde få några bra kort.
Lite senare åkte jag och mamma till stallet och mockade, red och snackade en del. :). Jag red Disus på kandaret igår, och i början var hon en betongklump, men vartefter jag red lite öppnor, slutor och skänkelvikninigar, mjuknade hon och jag avslutade med att skritta runt sandtaget med Linnea och Bella. :).

Efter ridturen tvättade jag alla benskydd och putsade min sadel, nu ska jag iväg och ha ett möte i stallet, ang. Luciatåg och julavslutning, det blir kul! Sedan ska vi hoppa, det är ju söndag! Idag blir det fyr eller fem studs och en oxer, rooooligt!



Disus, med kandaret :)

Give me some credit
Postat av: siri

gu va kul att du börjar gilla att hoppa! :D

2008-11-16 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0