Självpepp,



Sara,
Jag vet att du har det jobbigt nu. Vänner sviker, och du får gå själv på gatorna.
Nybliven singel, ny och ny, men det känns så iallafall. Men, du ska tänka
possetivt. Det finns det dem som älskar dig, just like you are.
Var dig själv, det håller i längden. 
Men bara för att Disus blir lite svartsjuk när du rider en annan häst
så betyder det inte att hon hatar dig i all evighet. Bara för stunden.
Och hon visade det genom att trycka in dig i stolpen, lite snyggt, så att ingen såg.
Men kom ihåg att jag älskar dig, även om du blir väldigt konstig eller ful.
Men jag tror faktiskt inte att det händer.
Ta hand om dig, och kom ihåg att du alltid kan prata med mig. Jag sviker dig inte!
// Ditt alter-ego.



(Varning för ett lite halvironiskt inlägg så här på natten,
men ni fick nog er ett gott skratt, och tyckte säkert att jag hade fått mer än en skruv lös.
Men det är lugnt, right?)

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0