Snoozedrottning,

Jag måste nog vara tidernas längsta snoozedrottning, när jag inte har ställt propellerklockan vill säga. Imorse ställde jag klockan på 07.00, men gick inte upp förrän klockan var tio i nio. (!)
Då gick jag upp, gjorde frukost bestående av risgrynsgröt. Jag värmde den till och med idag, vilken lyx! Åt den med socker, kanel och mjölk. :) Tittade på tv undertiden som jag åt, var något tv-shop program. Senare klädde jag på mig och drog ut till min moppe. Startade Bob och slängde ett öga på klockan, 9.38, shiiiiiiiit! Bussen går 55 och jag skulle till stallet, ställa moppen där och hoppa på bussen. Jag hann precis!

Tjugo minuter senare var jag framme i Nynäs, tack vare dåren till busschaufför. Gick till gymnasiet och direkt in på biblioteket, ville läsa klart min bok. Så nu är jag färdig, ni får en sammanfattande text om den snart.

På samhällen gick vi igenom allt till provet imorgon, men jag är inte orolig, handlar om hur Sverige styrs, är ganska lätt!


Träffade två av mina gamla klasskamrater i biblioteket.
Emelie och Anna :)

Give me some credit
Postat av: Jonas

Skönt att veta att det finns fler som jag! Snoozeknappen regerar!!

2008-11-18 @ 00:24:44
Postat av: siri

haha!! håller me! :D

2008-11-18 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0