Stress, stress & åter igen stress!

Japp, det bestod min "morgon" av. Vaknade till av ett ryck när klockan var nollnio trettiotre! Och bussen går femtiofem, som vanligt. Panik ! Ska hinna klä på mig och köra en halv mil med moppen, men jag hann! Också som vanligt. Det var den finurige busschauffören som körde bussen idag, skönt att prata av sig lite, och uppdatera allt nytt om sitt liv.
Han hade köpt en kajak sen sist, och tyckte att det var underbart att ha en, vad va de vjag sa?! ;). Han hade paddlat lite i älvar i dalarna också, trevligt trevligt
Kom till skolan, hungrig som attan, hade ju inte fått i mig någon frukost. Men fixade lite om min recention om boken på svenskan, ska skriva klart den nu. Har nämligen en håltimme på 2 h & 30 minuter. Skön pluggtid!

När vi hade lunch, var det soppa, ingen favorit om du frågar mig. Den vegetariska var som en vegetarisk gulash, med linser i. Den med kött var kryddad med kummin(?), Några i OP kom fram och frågade om jag ville sitta med dem när jag åt, sa också att jag inte skulle sitta ensam. Skönt med snälla människor!

Nej, nu är det svenska uppsatsen som gäller!
Wish me luck !

Give me some credit
Postat av: Jonas

Fan vad jobbig att behöva stressa som fan för att sen ha rast i 2,5 timmar!! haha!



Lycka till med uppsatsen!



Kram!

2008-11-18 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0