Tack gode gud, att du är här!

Provet gick bra, tack gode gud för det! Men innan provet gick jag till salen där vi skulle vara, var där fem minuter innan. Det var helt tomt utanför, vilket är ganska vanligt. I min klass brukar alla vara försenade nämligen, men det var helt tomt som sagt. En klasskompis kom till salen med, satte sig brevid mig, och vi väntade på att lektionen skulle börja. Tio minuter senare går klasskompisen iväg, och jag börjar bli lite misstänksam.Går fram till dörren och känner på den, den var öppen. Precis då kände jag mig som en i tack gode gud,
Det var helt hemskt, där satt hela klassen inklusive dem som alltid brukar vara försenade. Men men, kan ju inte ligga på topp jämt. ^^, förklarade för läraren efter också. :)

Jag hann med trebussen idag, riktigt skönt faktiskt! Innan hann jag till och med låna en ny bok, börjar bli lite bokbiten :P
Det hade vart skitväder hela dagen, riktig storm och ösregn, så hästarna fick gå in vid två, rätt skönt för dem, inte kul att vara ute när det är sånt väder.
Mockade och red, Disus var superfin idag, hängde inte alls i munnen, jätteskönt! red lite skänkelvikningar, inte med baken före, vi gör framsteg! Massor med trav, öka-minska-öka-halt. Superfin!

Debbie testade Disus lite med, hon var helt chockad typ, haha bara kul att få lite beröm för sitt hårda jobb! Jag växte lite inombords faktiskt.

Tüss!

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0