Ungdomsmottagningen,

Efter skolan hängde jag med Emelie och Anna till ungdomssmottagningen, kom på att jag behövde nytt recpet på p-piller, så jag fixade det. Emelie och Anna skulle snacka om några andra saker.
Men det jag ville berätta var att när man kom in där, var det som att man hade kommit hem. Alla var snälla och barnmorskan sa att hon skulle fika lite, och undrade om vi också ville ha. Så vi tog för oss av varm choklad och apelsiner. När vi skulle gå in till henne, tog vi med oss fikat, gick in alla tre och hade det jättemysigt! Inte spänt eller sterilt alls, tänk om sjukhusen vore sånna! Då skulle alla vilja gå dit, och ingen vara rädd för att gå dit.

Efter våran fika och vårat snack, gick vi i lite butiker, innan det var dags för mig att gå upp till mamma och åka hem.
Vi stannade och köpte tisse tasse mat (kattmat) och hämtade upp pappa. Sedan åkte vi hem, med Veronica Maggio på högsta volym. Mys !

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0