Chatt med Anna Bergendahl !

Nu har jag chattat med Anna Bergendahl också, shit vad stort ! Fick lite råd och tips. Och du Anna, jag kommer aldrig ge upp !


SaraHej Anna! Grymt mycket grattis till din fantastiska röst! Får gåshud varje gång du sjunger! Stort lycka till i framtiden, jag kommer garanterat stötta dig ! Kram!

Anna Bergendahltack! nu blev jag jätteglad!


Saravarsågod ! Du förtjänar det verkligen! Jag skulle ha sökt till idol i år, men blev sjuk.. Har du något tips på låtval eller hur man lyckas inom musiken?

Anna Bergendahlvar dig själv, hitta din egen stil och ge aldrig upp!


Anna BergendahlTack alla för bra frågor! Tusen tack också till alla som röstat under min idolperiod! Ni är bäst! Vi ses i Snösverige!

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0