Varför vi älskar killar,

  • Sättet de ser ut när de kliver ur duschen med en handduk slarvigt knuten runt höften.
  • De där djupa rösterna de får på morgonen. Rufsigt hår när de är precis nyvakna.
  • Sättet de så sexigt tar av sig tröjor och skjortor (helt olikt hur vi tjejer klär av oss).
  • Att de direkt förlorar ca 75% av sin hjärnkapacitet när vi smeker insidan av deras lår.
  • Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör bara genom att titta på oss med hundögon tills vi börjar le.
  • Den där otroligt sköna känslan när de kysser oss i nacken.
  • Sättet de sätter händerna mot våra höfter och går bakom oss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk.
  • Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti deras. 
  • Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas.
  • Hur de erbjuder oss att låna deras jackor - trots att de bara har en T-shirt under och det är jättekallt.
  • Hur de ser ut som små barn när de sover. Trots att de är hur tuffa som helst när de är vakna.
  • Deras rumpor i jeans. 

Dem är helt enkelt underbara!


Give me some credit
Postat av: Siri

du är helt otroligt duktig på att skriva sara! mitt i prick!

2008-11-10 @ 00:26:14
Postat av: Sara

Haha tack gumman, det är dock inte jag som skrivit, men jag skulle kunna ha gjort det :)

2008-11-10 @ 16:50:05
URL: http://diamondforce.blogg.se/
Postat av: simon

meh:O är det inte du som skrivit:O jag som trodde jag var sådär sexig och allt:( haha:D

2008-11-10 @ 22:42:59
Postat av: Nette

haha kunde det bli bättre? :D mitt i prick!!

2008-11-11 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0