Biomys,

Godmorgon gott folk!

Här sitter en nu nyvaken Sara och brevid mig en mindre nyvaken Siri. Te'et gjorde nog susen på henne, men inte på mig. Jag är nog opåverkbar! (eller inte)
Hur som helst så skulle jag ha åkt hem idag, men jag trivs som fisken i vattnet, här i ghettot. så jag stannar en natt till :).
Jag ska med alla mina bästa vänner gå på bio ikväll, hur msigt som helst! Kan det bli bättre?!

Problemet med det hela var att hitta någon som kunde mocka åt Disus, men jag löste det genom att ringa till mamma och smöra lite :). Så nu kan jag härja fritt, utan att behöva tänka på Disus, jätteskönt!, men bara ibland..

Nu väntar vi på att msn ska installeras rätt på Siris dator, sen ska vi boka biljetter till bion ikväll.

Mys!

Give me some credit
Postat av: Big mama

Smöra?

Ha så trevligt ikväll.

kram smörblomman

2008-10-28 @ 13:52:45
Postat av: Mickan

vad ska ni se för något då ?

2008-10-28 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0