Första skoldagen,

Gott folk!
Idag gick jag min första skoldag, på evigheter. Det var hur kul som helst, hade två lektioner, Samhällskunskap A och Svenska B. På samhällen arbetade vi med att skapa ett eget parti, och sedan utforma ett eget partiprogram. Det var rätt kul och intressant, jag skrev tre A4-or och hade en grym skrivkramp efter det ! :)
Efter samhällen pratade jag med bäste vännen Siri, som ville ha uppdateringar om min skoldag - så söt! Hon följde med mig hela skoldagen, och med henne kan man verkligen prata om allt!
Senare var det dags för Svenskan, där läraren presenterade mig åtta gånger! Alla kom indroppande försent nämligen. På lektionen fick jag skriva ett självporträtt. Rätt kul faktiskt.

Senare åkte jag till stallet, och på bussen träffade jag Rebecka, Sofie och Danni :) Jag mockade och red, avmaskade och åkte hem. Duschade och åt middag, och nu har jag bäddat ner mig i min säng.

Myspys

Give me some credit
Postat av: Siri

gull påre!!! :D <3

2008-10-20 @ 21:09:19
Postat av: Marie

Nu har jag spanat i din fina blogg! Ses imorgon:)

2008-10-20 @ 21:56:33
Postat av: mickan

haah du får uppdatera lite mer :D

2008-10-22 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0