Sminkkväll hos bäste vän,



Naturelle ! & vi älskar faktiskt varandra ! <3



det hela började med att Siri skulle sota mina ögon lite snyggt, ni vet sådär som popstjärnor har..
det hela blev en aning misslyckat, och vi bestämde oss för i vilt asgarv att "förstöra" ännu mer.



det blev ett resultat av ett lite lätt slag av halloween..
(ja, jag vet att jag är grymt lik Mattias på den här bilden)



& fjortis.



Wannabe (NOT) fjortisar,

Give me some credit
Postat av: Big mama

Snyggt tjejer!

kram mamma/Rosi

2008-10-28 @ 07:21:08
Postat av: Siri

jaa du.. ska vi inte satsa på att bli fjortisar istället för att låstas? va säger du?

2008-10-28 @ 10:28:41
Postat av: Rebecka

Hahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahhahahahahahahhahahahahaha,säger jag bara :D

2008-10-28 @ 11:55:18
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Emma

Sexig Sara

2008-10-28 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0