Söder,

Tidigare idag var jag, Siri och hennes lillasyster Lisa inne i stan. Vi gick runt på söder och dem visade mig alla sina favoritbutiker. Mest på Hornsgatan och Götgatan. Vi var inne en snabbis på pappas jobb också.


Jag och Lisa hittade en bänk :)


Vi fjantade oss lite,


Liisa tyckte att hon var snygg, så hon posade lite..


Ja, som sagt xD


- Nämen där var en kamera, jag kanske ska posa jag med!?


Så ja.. (fråga inte vad jag gör med handen!)


& Siri var snygg som vanligt, såklart!


Jag hittade en kompis!


En riktigt bra kompis, som kilar stadigt :)


Jag & Lisa :)


Siri & Sara ♥


Give me some credit
Postat av: Big Mama

Och bilen går bra?

mamma

2008-10-30 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0