Höstpromenad,


En höstpromenad inkluderar en Sara..

Promenadens slutmål var havet :)

Doris var också med.

Men hon blev trött, så han la sig ner :) (gillar Bennys min i bakrunden)

Doris & Benny :)

Och där hängde Siris brevlåda :)

Bridge over troble water..

Benny!

Vi gicki en skog :)

Och där hade någon hängt upp två kaffepannor i ett träd :)

Dammen :)

Påväg hem igen .

Här bor min bäste vän!

Våran brevlåda :)

Benny, tillbaka från promenaden :)

Benny i sin fina tröja !

Det blev en fin höstpromenad, med jättefint väder :)

Give me some credit
Postat av: Big Mama

Fina kort

kram mamma

2008-10-22 @ 20:10:38
Postat av: Sandra

Ni har haft en underbar höst promenad ser jag!

Jag måste säga att du är jättefin i håret.



Ska bli kul om du hinner komma hit nästa vecka nån dag.

Kramar på dig.

2008-10-23 @ 09:02:49
URL: http://sandrasblogg.sandrashandverk.se/
Postat av: becka

Fina bilder :)

2008-10-23 @ 12:05:52
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Siri

landet!!! åå va ja saknar d stället! längtar lite att komma bort från storstadens stress å bara slappna av på världens bästa ställe!!

2008-10-23 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0