Utsikten meetings

Hej allihopa!
Så kul att ni kommenterar det jag skriver, det gör att man bara vill skriva mer och mer! Så fortsätt kommentera!
Idag har jag praktiserat första gången på mitt nya praktikställe. Jag har ju börjat skolan igen, men en dag i veckan är vi ute och praktiserar på valfritt storkök. Och min lärare har fixat en plats åt mig på just Utsikten. Dagen har varit bra, men jobbig, jag är ju inte van att jobba i kök. Jag fick bland annat göra det här;

* Halvera 30kg potatis för hand, med en skalkniv.
* Trycka fisk mise an place. 
* Göra gurk & morotsrakor.
* Skala 5kg sparris.

Mer kommer jag inte ihåg, men jag är så trött i huvudet så jag minns inte riktigt :).

Efter praktiken åkte jag till stallet, och mockade åt Disus och Socka. Stackars Socka som fortfarande är halt, men Marie oroa dig inte, hon kommer bli bra!
Jag red också, ut runt Ören med Tove på rumpan. Vi hade jättetrevligt och sjöng som vanligt :)


Avslutar med en jättefin bild på mig & Disus!
Hon står still för en gångs skull. ♥

Give me some credit
Postat av: siri

stackars lilla sara!!! jobbig dag d verkar ha varit...

men d verkar iaf som en underbar liten tur i naturen! can't wait to komma till torö igen.. saknar d såå!

2008-10-24 @ 21:56:41
Postat av: Big mama

Undrar vem som tagit den bilden?

kram mamma

2008-10-27 @ 07:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0