Det allra första,

Hej, och varmt välkommen till min nya blogg.
Ja, den är verkligen ny, men jag är inte ny i bloggatmosfären. Jag hade nämligen en annan blogg, som levt i nästan två år. Men jag kände att när mitt liv tog en ny vändpunkt, ville jag bryta allt gammalt, och se framåt, och det inklusive bloggen.
Ja, vem är jag då? En tråkig beskrivning skulle nog se ut såhär;
En artonårig tjej, har en egen häst och nybliven singel. Men om jag skulle lägga ner mer tid på en presentation så skulle den nog se ut så här..

Hejsan!
Här, på andra sidan etern, sitter en nyfiken, grymt envis och otroligt sångglad person. Är av det kvinnliga könet och har nyss fyllt arton år. Men för det är jag inte direkt den som är ute och festar, jag ser hellre livet som en fest.

"När jag går upp på morgonen har jag ett val, antingen ligger jag kvar i sängen, drar täcket över huvudet och vill bara försvinna. Eller, så går jag upp ur sängen, och försöker göra det bästa av min dag". (Citat av min moster; Laila Stålgärde)
Och det är just det, jag försöker leva efter nu efter min andra hälft har lämnat mig. Vi har gått skilda vägar, och det vill jag nu understryka, att det var båda som kom fram till det, det bästa för oss.

Vidare har jag en egen häst. En häst som jag inte vill nämna rasen på, för det lockar fram så mycket fördomar, och det har jag hört klart av, i min gamla blogg. Hursomhelst, heter hon Diamond Force, och är enligt mig, världens finaste. Hon är åtta år gammal och mitt mål är självklart tävling!
Nog om mig, nu vill jag gärna veta mer om er, läsare! Oavsett om jag känner er, eller inte.

Jag hoppas att ni finner min blogg intressant, och att ni återkommer. Trevlig läsning!

With love,
Sara

Give me some credit
Postat av: Daniel

Fin pålle! :)

2008-10-17 @ 15:38:26
Postat av: Rebecka

Hahaha,finns inte så mkt att säga om mig inte ! ;)

för jag är ju :HEMLIG ;) haha skoja!

nej men du känner ju mig så! hoppas det blir en bra ny blogg nu ! :)

kram

2008-10-18 @ 20:50:31
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Big Mama

Lycka till med nya bloggen, jag kommer följa den som vanligt.

kram mamma

2008-10-19 @ 12:21:10
Postat av: Mickan

Lycka till med bloggen :D och börja publicera lite :D

2008-10-19 @ 19:59:22
URL: http://mahlstrom.blogg.se/
Postat av: Siri

snyggt gumman!! keep up the good work säger ja bara!! ;) puss påre!

2008-10-20 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0