Första samtalet avklarat,

Nu har jag varit och pratat med kuratorn för första gången. Det var jobbigt men det känns ändå skönt efteråt. Jag har så svårt att se folk i ögonen, men jag antar att det beror på min osäkerhet. Hon skulle ringa dit, och så ska jag få en tid. Hon ska även följa med mig, skönt att någon står på min sida.

Idag har jag inställda lektioner, så jag och Elin ska träna program. Det är ju tävling på söndag, usch jag får inte banga nu!

Innan dess ska vi till Nrk och jag ska bli medlem där, sedan anmäla mig till tävlingen. Allt är fixat nu, till och med kläder till mig. Marie, du är bäst!
Pirr i magen!

Give me some credit
Postat av: Anonym

lycka till på tävlingen sen älskling :)

jag kommer sitta och heja på dig, skrika ut över hela rummet att du är bäst :D

<3

2009-04-14 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0