Nu finns det ingen återvändo, nu är jag anmäld,



Nu finns det verkligen ingen återvändo Socka.
Det här klarar vi av, det ska iallafall bli grymt kul!
Att bara komma ifrån gården ska bli så skönt, åtminstonde bara för en stund.
Jag har så många gånger sett andra åka iväg, och nu ska det äntligen bli min tur.
Även om det inte kommer gå bäst,
så ska vi iallafall vara snyggast och renast.
Allt ska fungera perfekt.
Fast vi kommer inte vinna, det ska jag vara förberedd på redan nu,
- men vi ska kämpa som bara den! ♥

Give me some credit
Postat av: Big mama

Det handlar inte alltid om att vinna utan göra sitt bästa.

Stor lyckospark och jag håller alla tummar och tår.

mamma

2009-04-15 @ 07:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0