Sitta ner fem minuter, sen iväg igen,

Ja, den här dagen blev inte alls kul. Jag hade sett fram emot att få servera min meny till gästerna, men för ovanlighetens skull, så hade vi inga gäster. Mycket konstigt, men dem kanske tror att vi har påsklov nu eller något.
Imorgon har vi fem gäster iallafall, men det brukar bli fler under dagen.
Jag såg till så att jag fick göra efterrätten iallafall och den blev jättefin. Dock fick jag göra allt förrutom citronkrämen själv, men jag jobbar på bra, och jag är iallafall självständig. Nu värker både fötter och rygg, men det var det värt.

Om en halvtimme ska jag ta bussen till stallet, har egentligen en hästfri dag i dag, men jag känner att jag behöver öva som bara den inför söndag. Idag blir det mycket tempoväxlingar och mycket halter tror jag. Samt galoppfattningar. Skritten har börjat komma ganska bra nu och i ökade skritten har Socka börjat höja ryggen riktigt ordentligt, det är kul!

Först ska jag upp på kvantum och köpa nudlar, så slipper jag tjata om att jag är hungrig i stallet jämt. Blir nog en frukt också, inget godis :)

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0