Trimning, trimning och ännu mera trimning!

När jag kom till stallet igår, ville hästarna ha sig ett litet spratt med mig. Till och med Socka vägrade att bli infångad. Men tillslut gav Disa upp så jag kunde fånga henne, men Socka ville verkligen inte. Som tur var skulle Anna precis ta in hästarna, så Socka kom in.
Sen var det bara trimning som gällde inför söndag. I värmningen var hon superfin, jag började nästan känna mig som Timo, han rider ju med korta intervaller och kräver det mesta ur hästarna på kort tid, sedan en skrittpaus och sedan jobb igen. Allt fungarade verkligen superbra och programmet satt som en smäck!

Idag ska jag ut med elva bussen och trimma vidare. Sedan vid tre kommer Erika och rider Disa igen, om allt fungarar bra idag med, så åker Disa redan nästa helg. Det känns bra men samtidigt väldigt jobbigt. Men det känns bra att sälja till dem iallafall.

Nä nu ska jag iväg och köpa Nynäsposten, måste ju se om det stämmer. Ska tydligen vara med på förstasidan och kanske mer. Nu måste jag springa iväg, är ju nyfiken ju!

Give me some credit
Postat av: sanna

haha vet hur det är! Kardelia går i en hage lika stor som kärrängen... en gång vildhäst, alltid vildhäst typ...

2009-04-17 @ 12:38:50
URL: http://krumben.blogg.se/
Postat av: Vickan<3

Vad har du nu hittat på för att hamna i första sidan i tidningen?;)

2009-05-11 @ 22:30:00
URL: http://victoria-j.devote.se
Postat av: Cassandra

Hej! är din häst inte till salu längre? Tänkte för att din annons inte var kvar på hästnet..

Tacksam för svar!

2009-06-09 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0