2 rätters,

När jag kom hem från stallet, ville mamma & pappa att jag skulle laga middag. Okey, tänkte jag som hade en idé, om någon sorts kycklinglasagne. Vilket det också blev. Men jag ville göra något mer, jag menar att en lasagne är ju så lätt att göra, så jag ville göra en efterrätt också. Sagt och gjort, halv sju blev det middag här hemma för oss. Men gott var det, och det var verkligen värt att vänta på! Ett plus är att pappa åt upp hela efterrätten, vilket är otroligt ovanligt, ;D

  Varmrätt; Kyckling & spenatlasange med smak av morot, palsternacka och paprika
 Efterrätt; Glace á four


Give me some credit
Postat av: Big mama

Tack för en supergod middag.

mamma

2009-02-02 @ 07:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0