Flikar, en nyhet!

Nu har en hel dah gått igen och det har varit full fart hela tiden :) Micaela sov ju hos mig så vi vaknade vid tio och gick upp och åt frukost. Det blev visst något bröd som hette "Rååger". Haha, hur kan man döpa ett bröd till Rååger? Men men, gott var det iallafall och jag blev någolunda mätt. Sedan var det min bloggdesign som skulle fixas lite, och ja, den är inte riktigt klar, men snart så ! Flikarna högst upp under headern är en nyhet, säg gärna vad ni tycker om dem :).

Jag och Micaela åkte sedan till stallet och jag red Sockis medan hon tittade på. Tränade mest galoppen och jag satt barbacka, så det var lite svårt att sitta kvar, men det gick! Speciellt när hon blev lite svettig, för då blev det som ett klister, och då satt jag kvar bättre :).

Senare kom vi hem, duschade och fikade lite. Senare blev det middag och sen åkte hon hem.
Men nu sitter jag här med Sofie och ska vara lite social, ska fixa lite med designen kanske :)

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0