God morgon, bloggen!

Eller ja, god middag kanske man ska säga. Det värsta med att vara sjuk är att hur mycket man än sover, så blir man aldrig helt utvilad. Men men, nu har jag iallafall gått upp och tagit med mig datorn in i stora huset. Så nu sitter jag här och dricker den första koppen honungsvatten och tittar på Madagascar med mamma.

Inatt drömde jag en jättekonstig sak. Eller ja, döm själva. Jag drömde att jag var kökslärare åt fyror i mellanstadiet, men grejen var den att jag "jobbade" i köket, där jag idag går min utbildning.
Hur som helst, så det skumma kom när vi skulle hem från dagen, i drömmen bodde jag kvar på sandhamn och alla barnen bodde där. När vi skulle gå hem så gick vi inte, vi ålade. Vi tog tag i varandras ben så att det blev som en lång kedja. Och alla som vet vart köket ligger och vart sandhamn ligger, så är det en halv mil mellan dem ställerna. Så vi ålade en halv mil !

När jag vaknade kändes det som att det brände på magen, jag hade träningsvärk i magen och armarna. Filten som jag sover på hade jag knölat ihop och lagt under min huvudkudde, hur skumt är inte det?
Så jag har nog ålat runt i sängen hela natten, haha!

Aja, nu väntar "frukost" och sedan ännu mera chill framför tv,n. Hörs senare!

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0