Godmorgon! eller nej förresten, jag var ju uppe med tuppen idag!

Hej där,
Imorse blev jag väckt av en kyss, en varm härlig kyss. Och när jag försiktigt öppnar ögonen ser jag min underbara pojke som säger att frukosten är klar. Hur bra kan man ha det egentligen? När jag kom ner för trappan hade han dukat fram världens frukost och det var väldigt mysigt att sitta där och le :)
Just nu ligger min älskade på operationsbordet, stackarn! Han ska operera sina ögon med laser, så att han slipper glasögon och linser. Gud vad skönt, men jag vet inte riktigt om jag skulle våga operera mina ögon. Jag blir jätteirriterad i ögonen om jag ska ta ut linserna och kommer åt ögat av misstag. Men men, det kommer gå hur bra som helst, gubben!

I tisdags blev jag faster för andra gången. Den här gången var det Mattias och Karro som fick en liten Alexander, stort grattis !

Imorse gick jag hem från bussen, 2,5 km i klackar och två galna hundar på isgata. Det är inget att rekommendera.
Idag blir det bara vila innan kvällen, för då kommer Michaela och hon ska sova här :). Vi ska såklart hälsa på Disus & Socka med :).

Give me some credit
Postat av: Big mama

Galna hundar?

mamma

2009-02-26 @ 14:13:46
Postat av: Towa

Det kommer mer jag lovar :)

2009-02-26 @ 16:07:56
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Nette

du hinner nog bli faster fler gånger, tro mig, moster med...fast de e kanske liiite svårare va?

2009-02-26 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0