Håltimme,

Provet kändes hur bra som helst! Hoppas att resultatet blir bra också :)
Nu har jag håltimme i en timme och sen är det dags för Svenska B. Ska blir riktigt kul, då jag är klar först av alla i hela klassen.
Vi håller på med ett muntligt projekt om en 1700-tals författare, och jag har valt Mary Wollstonecraft. Så intressant att lära sig om hennes liv, det var hon som gjorde att kvinnliga författare kunde leva på att "bara" skriva. Riktigt coolt !
Lägger ut min uppsats om henne. Som sagt, det ska vara ett muntligt projekt, men för att få bättre betyg så har jag skrivit en uppsats om henne. Kul om ni kommenterar så får jag veta vad ni tycker :)

Min stackars Tobias ligger hemma och är sjuk, stackarn! Sänder en tanke till honom, då jag inte vill gå dit och bli smittad. Jag har varit tillräckligt sjuk i mina dagar!

Give me some credit
Postat av: Tobias

tack för tanken :) den nådde enda fram ^^

puss <3 nu ska jag försöka få i mig lite fruktsoppa igen :)

2009-02-02 @ 18:03:22
URL: http://diamondforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0