Hej bloggen,

Nu var det ett tag sen igen, jag måste verkigen skärpa mig nu! Men det har hänt en del i mitt liv, både kul och tråkigt, men jag tror att livet har stabiliserat sig lite nu. Hur som helst, sen sist har jag lärt mig att;

* Tårar finns verkligen i mängder, och tar aldrig slut.
* Lycka har inga gränser.
* Det finns inget vackare ord än kärlek.
* Osanna vänner klarar jag mig utan.
* Champagnedrinkar är hur gott som helst.
* Spela 4 ackord på gitarr! + början på Wonderwall.
* Marie är nog den mest förstående människa jag träffat.
* Socka och jag är nog ett ganska bra ekipage, trots allt.
* Jag ska inte äta något godis eller kakor, förrutom på helgen.

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0