Huvudet dunkar,

Ja, så har man blivit sjuk, - igen. Denna gången är det huvudvärken som är värst. Jag har aldrig någonsin haft en sån här huvudvärk förut. Det är bara att hålla tummarna för att jag inte åkt på det som Tobias har. Han äter pencillin nu, men blir trots det, inte bättre. Stackarn!
Jag har varit hemma från skolan idag, och blir nog det imorgon med. Ska försöka jobba lite med uppsatsen om Monarki, som jag håller på. Om jag orkar vill säga, idag har jag varit uppe totalt en timme, om man lägger ihop alla stunder. Resten av tiden har jag sovit eller tittat på tv, men det värsta av allt är att det gör ont i huvudet om jag har ljud på tv.n, så jag tittar på tv utan ljud. Rätt intressant faktiskt, och det är så min mormor tittar på tv hela tiden, hon har inget ljud på.

Jag är för sjuk för att kunna sitta upp också, så jag får halvligga med huvudet högt upp, inte bekvämt direkt. Så kroppen är mör, som om jag hade sprungit ett maratonlopp. :(

           
Tog lite porträttbilder på hästarna & Doris igår.
Från vänster; Blesi, Disus, Socka & sist och minst Doris !  ♥


Give me some credit
Postat av: ingen protest moster är bäst

du behöver en kram......här får du den....

har du kollat in Yatzys blogg???

2009-02-04 @ 08:36:49
Postat av: denise schüberg

hoppas du haft en bra dag! :)

/ www.dhw.blogg.se

2009-02-05 @ 14:23:43
URL: http://dhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0