Kärleksweekend,

Håll i hatten! För nu kommer det bli dålig update här på bloggen. Imorgon har jag fullspäckat schema nämligen, det ser ut såhär;

6.00 Gå upp
7.00 Åka till stallet, hämta lite ridsaker och sedan gå till bussen.
8.00 Är jag i Nynäs och hoppar på nästa buss.
9.00 Är jag på Åfiske, med en paus i Ösmo först, men jaja, ni börjar nog fatta nu :)
9 - ca11. Är jag på Åfiske och mockar, umgås med Sanna och hästarna.
Ca. 11.00 Åker jag ifrån Åfiske, mot Haninge.
Ca. 12. Är jag i Haninge hos min älskade moster!
14.00 Åker jag från Haninge mot stan!
14.30. Ska jag möta Siri! ♥

Sedan ska vi shoppa! Jag kan inte minnas när jag gjorde det senast! Det ska bli hur kul som helst! Sedan när vi fått nog av varrandra (vilket vi aldrig får), ska jag ta tåget till Haninge och sova hos min kära älsklingsmoster!
Det blir en kväll full av skratt, prat, glass, mat och Let´s dance !

Resten av helgen blir fylld av kärlek! Om man bortser från den korta stund jag träffade Tobias när jag lämnade över Strepto, så har jag inte träffat han på en månad! Det är helt sjukt lång tid! Och mycket tid att ta igen! På lördag är det ju även alla hjärtans dag, kan det bli bättre? Nja, jag tror inte det :)
På söndag ska vi nog gå på bio också :) En helg fylld av kärlek, närhet och ömhet, minst sagt!

Nä, nu måste jag nog sova. Ska ju upp tidigt! Ta hand om er, så hörs vi på måndag kväll ! ♥


Give me some credit
Postat av: siri

massa pussar från gettot! smack! å tack för ida! hade najz!

2009-02-13 @ 20:01:01
Postat av: Tobias

jag hoppas att imorn blir våran mest romantiska dag vi haft än så länge :D

puss <3

2009-02-13 @ 22:15:46
URL: http://musikmuppen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ojoj, det ser ut att bli en lång dag. :) Men shopping är aldrig fel! ^^

2009-02-15 @ 21:35:32
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0