Socka, Socka underbara Socka!

Jag red Socka ikväll, och det gick hur bra som helst! Träffade även Marie och hon berättade om en jätterolig händelse som hon varit med om idag. I huvudrollen fanns ett våffelgärn, lyckliga Marie, nu kan hon äntligen få sina våfflor!
Vi bestämde även att jag ska tävla den första mars, det är inte lång tid kvar nu! Och jag måste anmäla mig med :)
Det blir ju bara klubbtävlingar för mig och Socka i vår, då jag ännu inte skaffat grönt kort, men men, jag kanske ska ta arslet ur vagnen och göra det? Ser att det startar en sån kurs i Sorunda den 22 februari, någon som vill joina?




Aja, den första mars gäller det! Kommer ni och hejjar .. ?

Give me some credit
Postat av: Marie

Sockis!! Världens finaste häst. Jag kommer självklart och hejar på er! Kommer vara stolt som en tupp:)

2009-02-13 @ 11:13:51
Postat av: Anonym

jaaa :d jag ska också vara med :D ska bli kul. vilken klass?

2009-02-15 @ 20:07:26
URL: http://valberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0