Strepto

Mamma ringde mig klockan åtta imorse. Jag la på, vände på, kröp ner under täcket och somnade om. Klockan nio ringde hon igen,
"- Det är sista chansen nu!". Det hon menade med det var att det var sista chansen för mig att gå upp, annars skulle hon åka utan mig. Jag gick upp och hoppade in i duschen, åt frukost och en halvtimme senare var jag redo att åka. Vi skulle till Nynäs och handla. Veckohandla.
Det brukar alltid vara kul att följa med, för jag brukar få lite mat till stallet då, och det är ju alltid trevligt :).

På kvantum hittade jag en jättesöt nalle som jag köpte till Tobias, den sjuklingen. Mamma döpte nallen till "Strepto" för Tobias har streptokocker i halsen. Så slog vi in honom och åkte med den till Tobias ♥.
Han blev jätteglad för "Strepto", och det var jätteskönt att äntligen få se honom igen! Det var nästan tre veckor sen nu.

Imorgon lördag och på söndag har jag stallet. Så jag kommer åka hemifrån klockan sju och komma hem vid fem, båda dagarna. Så det kommer bli dålig uppdatering eftersom jag kommer vara trött på kvällarna. Men vi hörs snart igen!

Give me some credit
Postat av: Milla

Hej! :o) Vad roligt att du är intresserad av utbildningen! En hälsopedagog pluggar både hälsa och pedagogik och vi lär oss liksom varför man har ett visst beteende. Hur ska man äta för att må bra och hur ska vi gå tillväga för att få folk att äta så? Till exempel. Det finns hälsopedagoger anställda på alla möjliga områden - företag, skola, sjukhus, landsting, kommun... Där det behövs förbättrad hälsa helt enkelt! Har du fler frågor och vill diskutera får du jättegärna maila mig, det är lite lättare än att skiva via bloggen :o) kram!

2009-02-08 @ 19:19:29
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: sanna

sara jag behöver blogghjälp!!!!!!!

2009-02-10 @ 12:55:57
URL: http://krumben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0