1 lektion, men magen kurrar redan,

Imorse väcktes jag av min sötnöt, jag var väl mer eller mindre död. Men han sa glatt, "- då ringer jag om 10 minuter igen då" :). Han är så söt, för han förstår mina behov av att snooza på morgonen.
Jag höll på att bränna upp hela huset med, för jag råkade rosta brödet lite för länge, och pappa hade precis vädrat huset för att sotaren skulle komma.
Men men, jag var ju hungrig! Och jag kan inte rå för att brandvarnaren började tjuta mitt under pappas telefonmöte. Men men, en mindre lyckad morgon, kan ju bara betyda att dagen blir bättre ;).

Just nu sitter jag i skolan och jag väntar på att min första lektion ska börja. Svenska B blir det, och då ska jag få visa upp min uppsats, som jag skrev igår- hoppas att hon tycker om den!

Nä, magen kurrar redan, men först Svenska, sen lunch!

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0