Disus & Socka,

Har varit hemma hela dagen idag med, och imorgon är jag ledig, skönt ! Först ska jag till Disa och titta till henne, sen bär det iväg till Lanciro. :).
Idag när jag kom till stallet, såg Disa mycket piggare ut, och jag tänkte försöka mig på en skrittur barbacka. Det gick jättebra och hon haltar inte längre, p.g.a. sträckningen. Men vi kom inte längre än ner till Annas hus, för det var svinhalt !
Så vi vände och skrittade lite på stallplan.

Med Socka gick det hur bra som helst. Länge sen det gick så bra! Jag red mest inne på den förlängda hörnlinjen och travade och galopperade, och fick verkligen med mig henne i svängarna. När man rider på den förlängda hörnlinjen märker man hur svårt det faktiskt är att rida rakt fram, om man rider längs fyrkantsspåret så har man ju "stöd" av väggarna. Och när man då avviker från dem, blir det desto svårare ;). Men det gick rackars bra!
Nä, nu kallar sängen, ska ju upp någolunda skapligt imorgon.



Sanna! Jag hittade den ! :)
Lanciro, som ettåring, ♥

Give me some credit
Postat av: tobbe

skönt att disa verkar piggare nu :)

hoppas du får en trevlig dag imorn ^^

puss

2009-01-22 @ 21:54:38
URL: http://diamondforce.blogg.se/
Postat av: sanna

Måste säga att han inte alltid har varit vacker.... Fula ankungen liksom. Men du ska ha en till tror jag, där han är fölis.

2009-01-23 @ 08:30:25
URL: http://krumben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0