Ett dygn utan min mobil,

Senaste dygnet har varit jobbigt för min del. Jag glömde mobilen hemma, så jag har inte haft någon kontakt med omvärlden alls. Och det värsta av allt är att jag inte har kunnat veta vad klockan är.
Tänk vad beroende man är egentligen, och faktiskt har det varit skönt med ett dygn utan det tekniska.

Nu är mobilen i mina händer igen, thank god för det!



På fredag ska jag till Lanciro igen, ska ju börja rida honom lite smått. Och det ska bara bli kul att börja umgås med min favorit Sanna igen ! Ska ta lite kort på honom och Kardelia då :). ♥

Give me some credit
Postat av: Sanna

kul att höra att man är omtyckt. Det snackas ju så mycket skit från andra håll. Men hellre ökänd än okänd...

2009-01-20 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0