Natti natti,

Nä, nu är det snart natti natti för våran del. Imorgon är det köket som gäller, då vi har restaurangen. :)

        

På bild ett;
Friterade bläckfiskringar med rostad paprika och Aioli.

På bild två;
Plankstek, utan en planka ^^

Förra veckans konster i köket :)

Give me some credit
Postat av: Filip

Hej såg att du hade fråga på designa din blogg hur man gör när man vill ha en enfärgad bakgrund, alltså att allt ska samma färg, fick du nåt svar eller vet du hur man gör det nu?

Skulle va tacksam för lite hjälp,!

2009-01-28 @ 17:48:02
URL: http://viveland.blogg.se/
Postat av: Isa

Hejsan!

Jag letar nu foderhäst som jag kan utvecklas med inom dressyren. Söker efter den lugna och trygga hästen som jag kan lära mig på. Jag har egenhäst-vana men går nu på ridskola för att träna upp mitt "dressyrsinne". Kommer att träna regelbundet inför instruktör. Tacksam för video/ ridbilder. M.v.h Isabelle

2009-01-28 @ 22:49:37
URL: http://lillaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0